CRM

Klientu attiecību vadība (Customer Relationship Management)

Klientu attiecību pārvaldība, mārketings, plānošana un pārdošana

CRM - rīks, kas Jums palīdzēs sakārtot pārdošanas procesus, sekot līdzi tam, kādās stadijās, par kādām summām ir darījumi un pārvaldīt pārdošanas komandas darbu

  • GALVENIE IEGUVUMI

    Ērta, vienkārša, web-bāzēta sistēma

    Norgate CRM sistēma ir tiešsaistes risinājums, kas nozīmē, ka to var lietot no jebkura datora (vai citas ierīces) ar interneta pieslēgumu.

    GALVENIE IEGUVUMI
  • GALVENIE IEGUVUMI

    Savietojamība ar citiem servisiem

    CRM sistēmu ir iespējams savienot ar citiem servisiem, kā piemēram, Google kalendāru, grāmatvedības sistēmām vai e-pastu servisiem.

    GALVENIE IEGUVUMI

CRM sistēma izstrādāta, balstoties uz pašu pieredzi, efektīvai pārdošanas komandas vadībai un  analīzei. CRM sistēma ir pārdevēju ikdienas instruments, kur tiek fiksēta visa komunikācija ar klientiem par konkrētiem darījumiem, jeb projektiem. Ietekmēt mēs varam tikai tos rādītājus, kurus varam izmērīt! 

 Jauns lead Darījums  Kopsakats 

 

 

  • Klientu un piegādātāju uzskaite - klienta rekvizīti, kontaktpersonas, cenu/atlaižu līmeņi, līgumcenas, kredītlimiti, administrējami klientu tipi, klientu komunikācijas; 
  • Komunikāciju vadība - komunikāciju tipi (zvani, tikšanās, e-pasti, piedāvājmi, utt.), komunikāciju izsekojamība (kurš, kad, ar ko ir komunicējis);
  • Darījumu piltuves  - iespēja definēt vienu vai vairākas darījumu piltuves, nodalot tās pa pārdošanas soļiem (aukstais zvans, tikšanās, piedāvājus, līgums, avansa rēķins, u.c.);
  • Darījumi (leads) - iespēja fiksēt visu informāciju par darījumu: sākotnējā vērtība, izveidotie piedāvājumi, izmaksas (taksometri, avio-biļetes, pusdienas ar klientu, u.c.), bilance, arhivēšana, dublēšana;
  • Atskaites - pārskati par pārdevēju darbu: cik darījumi iegūti, cik zaudēti, cik un kādas aktivitātes veiktas (zvani, e-pasti, tikšanās), salīdzinājums par perodiem. 
  • Integrācija - iespēja CRM sistēmu integrēt ar trešo pušu kalendāriem (Google, Mircrosoft, u.c.), datu imports no citām sistēmām;
  • Aplikācijas - izmantojot Android vai iOS aplikācijas, pārdevēju darbu iespējams padarīt vēl vienkāršāku, nodrošinot iespēju nepieciešamo informāciju par klientu/projektu/darījumu ievadīt uzreiz tikšanās laika vai uzreiz pēc tās. 

 

Piesakies un saņem piedāvājumu un demo versiju!

Aizpildiet formu un mēs ar jums sazināsimies, lai nosūtītu programmas cenu piedāvājumu un demo versiju.

Programmas moduļi

Programmu CRM ir iespējams pielāgot konkrētā klienta vēlmēm, veicot tajā nepieciešamās izmaiņas.

  • Atskaites
  • Klienti
  • Pārdošana
  • Administrēšana
  • Iepirkumi
  • CRM

Atskaites

Sadaļā redzamas atskaites par preču un pakalpojumu pirkšanu, pārdošanu, ražošanu, ieņēmumiem, preču plūsmu, apgrozījumu, intrastat, menedžeru prēmijas, u.c.. Atskaites iespējams filtrēt pēc dažādiem parametriem. Datu eksports (excel, .csv). Operatīvo atskaišu kopsavilkumu attēlošana sākumlapā.

Klienti

Ērta klientu ievade un meklēšana. Iespēja piesasistīt klientu kādai no grupām vai debitoru tipiem. E-pasta vai SMS nosūtīšana klientam vai klientu grupai. Nosūtīto e-pastu/SMS arhīvs. Iespēja piešķirt klientam atlaidi produktiem, produktu grupām vai norādīt cenu grupu (piem., vairumcena, mazumcena u.c). Kontaktpersonu saraksts, dzimšanas un vārda dienu dienu atgādinājumi. Komunikāciju vēsture. Datu imports (excel, .csv, .xml u.c.)

Pārdošana

Ērta pārdošanas dokumentu (Rēķins, Pavadzīme, Kases čeks, Priekšapmaksas rēķins, Invoice u.c.) izveide, pievienojot preces no noliktavas vai preču kataloga. Pilnībā rediģējamas izdruku formas. Rēķinu un pavadzīmju atlase pēc dažādiem kritērijiem nosūtīšana klientiem uz e-pastu PDF formātā, izdruka. Kavēto maksājumu atgādinājuma nosūtīšana klientiem uz e-pastu. Preču un pakalpojumu pārdošana no noliktavas vai preču kataloga. Iespējams izmantot svītru koda skeneri vai portatīvo datu termināli. Klienta maksājumu un statusa pārbaude, veidojot jaunu pārdošanas dokumentu. Pārdošana no vairākām noiktavām. Kases čeka izdruka no pārdošanas dokumenta. Automātiska klienta norādītās atlaides vai speciālās cenas noteikšana precēm vai pakalpojumiem. Iespēja pārdot preces ar seriālajiem numuriem vai saražotās preces. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

Administrēšana

Iespēja pievienot un dzēst programmas lietotājus, deliģēt lietotāju tiesības. Uzņēmuma rekvizītu ievade (iespēja strādāt ar vairākiem uzņēmumiem vai filiālēm vienā sistēmā). Vairāku valodu vide. Katram lietotājam iespēja norādīt savu valodu. Mainīt, pielāgot vai valodas mainīgos. Noliktavu pievienošana. Izdruku formu izveidošana vai rediģēšana. Dokumentu numerācijas definēšana. U.c.

Iepirkumi

Ienākošo pavadzīmju un rēķinu uzskaite. Ērta meklēšana pēc dažādiem parametriem Iespēja pievienot papildus izmaksas iepirkumiem - transportēšana, muita u.c., kas automātiski tiks pievienota proporcionāli preces iepirkuma cenai vai svaram. Preču saraksta datu imports (excel, .csv, .xml u.c.). Preču pievienošana ar svītru kodu skeneri vai portatīvo datu termināli. Noliktavas norādīšana. Pasūtīto preču ievade un pasūtījuma statusa kontrole. Preču uzlīmju izdrukāšana iepirktajām precēm. Dokumenta dublēšanas iespēja. Apmaksu kontrole. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

CRM

CRM (Custmer Relationship management), jeb Klientu Attiecību Vadības modulis paredzēts uzņēmuma pārdošanas procesu vadībai, kontrolei un analīzei. CRM modulis atvieglo pārdevēju darbu, vienuviet nodrošinot visu komunikāciju uzskaiti, plānošanu un pārskatus par rezultātiem, kā arī vadības komandai dod iespēju ātri un efektīvi analizēt pārdošanas rezultātus, tendences un mērķu sasniegšanu. CRM moduļa pamatā ir darījumu piltuves, jeb darījuma noslēgšanas soļi, sākot ar zvanu uzskaiti, līdz izrakstītam rēķinam. Jebkurā brīdī var redzēt kādi darījumi ir katrā piltuves solī, kāda ir darījumu kopsumma katrā piltuves solī un vai ir ieplānotas kādas konkrētas aktivitātes, lai darījums virzītos tālāk.
Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika.