Uzņēmumi, kas nodarbojas ar preču pārdošanu, savu pārdošanas modeli var definēt kā B2C (‘’Business-to-Consumer’’) vai B2B (‘’Business-to-Business’’). Jau izlasot šo abrivatūru atvasinājumus var noprast, ka viens nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu gala patērētājam, bet otrs - citiem uzņēmumiem (vairumtirdzniecība). Šie biznesa modeļi tiek iestrādāti arī internetveikala platformās un tāpēc vēlamies pastāstīt par šo biznesa modeļu iespējām eTrader produktā.
Galvenās atšķirības starp B2C un B2B e-veikalu
B2C |
B2B |
Internetveikals tiek veidots, lai piesaistītu pircēju |
Internetveikals līdzinās personīgai produktu datubāzei ar savu speciālu lietotāja kontu |
Pirkšanas process ir vienkāršotāks, lai nemulsinātu pircēju pirkuma veikšanas brīdī |
Pirkšanas procesā ir vairāk soļu un pasūtījuma iespējas |
Produktu cenas ir vienādas visiem klientiem |
Katram klientam ir savs cenu līmenis un vairuma pasūtījuma atlaides |
Visi klienti vēršās pie uzņēmuma atbalsta jautājumu risināšanā |
Neskaidrības risina uzņēmumam piesaistīts pārdošanas menedžeris |
B2C e-veikalam nepieciešama neatvairāma sākumlapa ar aktuālu saturu, kas veidots, lai piesaistītu un pārliecinātu pircējus. Šādam e-veikalam ir svarīgi, lai būtu cilvēks, kas šo lapu regulāri atjaunina un tajā būtu tikai aktuāla informācija.
B2B mājaslapas pārsvarā tiek veidotas kā informācijas panelis priekš uzņēmumiem, lai tie vienkāršoti spētu piekļūt nepieciešamajiem produktiem, kurus vēlās pasūtīt un iegādāties, kā arī brīvi piekļūt sava profila informācijai - pirkumu vēsturei un rēķiniem. Bieži vien šādos internetveikala modeļos nav pieejama reģistrācijas forma un konta izveidi veic Jūsu uzņēmumam piesaistīts menedžeris vai apstiprina jauno klientu reģistrēšanos un piešķir klientam cenu vai atlaižu līmeni attiecīgajām produktu grupām.
Funkcionalitāte B2B internetveikalam
Laika gaitā esam radījuši dažādus risinājumus priekš B2B platformas, zemāk esam izcēluši dažus no tiem.
-
Pasūtījuma izveide klienta vārdā - menedžeriem ir dota iespēja autorizēties internetveikalā savu klientu vārdā un veidot pasūtījumus ar konkrēta klienta acīm. Šī funkcionalitāte palīdz pārskatīt produkta katalogu ar klienta cenām un sagatavot atbilstošu pirkuma grozu. Noderēs arī iespēja apskatīt klienta pirkumu vēsturi un pat izveidot jaunu pasūtījumu, ņemot kādu no iepriekšējiem pasūtījumiem kā groza pamatu, kas ievērojami ietaupīs laiku, jo preces nebūs jāievieto grozā atkārtoti!
-
Viens cilvēks, vairāki uzņēmumi - pārvaldīt dažādus uzņēmuma profilus un katram atcerēties autorizācijas datus var radīt lielu jucekli, kas mudināja izstrādāt iespēju izmantot vienu lietotāju un sasaistīt to ar vairākam uzņēmumu kartiņām. Tādējādi, autorizējoties ar vienu “loginu”, Jūs varat izvēlēties ar kuru uzņēmumu vēlaties veikt pirkumus veikalā… vai arī apskatīt pirkumu vēsturi, vai lejupielādēt vēsturiskos rēķinus!
Un daudzas citas iespējas... Priecājamies realizēt savu klientu vēlmes pēc pieprasījuma, tāpēc droši piesakies uz konsultāciju un mēs palīdzēsim Jums izvēlēties piemērātāko risinājumu Jūsu biznesam.